Translate

wtorek, 14 maja 2013

coraz cieplej.

Hej! ♥
Dawno nie pisałyśmy, dlatego nadszedł już czas ;) Ostatnio dużo czasu pochłonęła nam zmiana blogu ;) (dla tych którzy wpadają tu częściej na pewno zostało to zauważone). Dzisiaj robiłyśmy ostatnie poprawki i oczywiście nie mogłyśmy zdecydować się jakie wybrać tło ;).

Przechodząc do weekendu... Nie widziałyśmy się przez CAŁE DWA DNI, dla nas jest to bardzo nierealne zjawisko :D W sobotę Ola była u dziadków na imieninach, a Natalia pojechała po sukienkę na wieczorek ;) Spędziła tam aż 10 godzin :D :o W niedzielę natomiast, ja i Ola byłyśmy na zakupach ;)

W poniedziałek, po dwu dniowym niewidzeniu się na pierwszej lekcji nie mogłyśmy się nagadać. Nauczycielka nie mogła nas już uspokoić :D
Pogoda do dziś była przytłaczająca, na szczęście dzisiaj cieszyłyśmy się słoneczkiem ;)
W szkole mamy już większe luzy, bo jako trzecia klasa musieliśmy cały materiał zrobić do egzaminu. Teraz robimy jakieś projekty, powtórki i zadania w grupach. Jutro przepada nam ostatni angielski, ponieważ idziemy na próbę poloneza. Cieszymy się niezmiernie bo musiałybyśmy pisać kartkówkę :)









bluzki-Sinsay, Reserved
sweterek-H&M
bluza-Sinsay
spodnie, spodenki-Sinsay


Julita.

17 komentarzy:

  1. Można dodać do obserwowanych. Dlaczego nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. skopiuj mój adres bloga -> wejdź na pulpit nawigacyjny bloggera -< po lewej stronie kliknij dodaj -> wklej adres mojego bloga -> kliknij obserwuj ... wszystko i na temat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka w paski jest świetna. Ostatnio bardzo polubiłam pasiaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi to sie mega podobaja spodnie i druga bluzeczka!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie boskie:D
    obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne rzeczy :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie ganialne zakupy ! bluzki i spodenki są mega ! czekam na jakąś stylizację ! :)

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio też zmieniałam wygląd bloga, więc coś o tym wiem ;) najbardziej podobają mi się spodenki i spodnie ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne bluzeczki i świetne jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma nic lepszego od przełożenia kartkówki na następny termin :D No chyba, że wolne ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Jasne, że obserwujemy! Super ciuchy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam podobny sweterek,tylko granatowy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rzeczy! Pierwsza koszulka i spodnie bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zakupy!:) Szczególnie koszulka z pumą :)

    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)
    +zachęcam do udziału w mini rozdaniu:)

    OdpowiedzUsuń