Translate

sobota, 22 czerwca 2013

cieplutko ♥

Cześć! ♥ Przychodzę do was z outfitem, zdarzeniami i planami :)

W czwartek byłyśmy na kółku astronomicznym - oczywiście wszystkie trzy ;) Później uczyłyśmy się strzelać z łuków - oł je! :D Na szcęście nikogo nie zabiłyśmy :P W piątek poszłyśmy tylko na dwie pierwsze godziny lekcyjne, bo nie chciało nam się już siedzieć w tej szkole ... Dotarłyśmy do domu Natalii, gdzie znajduje się duuuuuży basen - oczywiście po chwili się w nim znalazłyśmy :P Pod wieczór pojechałyśmy na Dni Bełchatowa i oczywiście koncert Eneja :) Wszyscy wybawieni i  wyskakani ♥ Natomiast dzisiaj, jak wcześniej wspomniała Ola idziemy na imprezę urodzinową Natalii ♥




t-shirt-Stradivarius
szorty-Sinsay
trampki-Converse
okulary-allegro
pierścionki-H&M
bransoletki- edibazzar.pl , katherine.pl , H&M


36 komentarzy:

  1. ok, ja już obserwuję :) śliczne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć. c:
    Zapraszam do brania udziału w konkursie na moim blogu: http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/2013/06/konkurs-4-dni.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne okulary :)
    obserwujemy? ja juz

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodenki;)
    Świetny blog,dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko jest w poście napisane:)
    zależy mi na stałych obserwatorach a nie na "obserwowanie" za "obserwowanie"

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizcja. Najbardziej podobaja mi się spodenki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie mi miło, jeśli zaobserwujecie... ;) Ale nie uznaję obserwacji za obserwację.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasne, że obserwujemy - teraz Twoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie czytać/oglądać właśnie TAKIE posty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. no jasne, możemy obserwować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja :).
    Obserwuję i zapraszam do mnie : ollaaleksandra.blogspot.com :).

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki za odwiedziny,obserwuję :) <3

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny t-shirt.
    + masz bardzo ciekawy blog, może obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo super :)

    jasne, że obserwujemy, ja już dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurczę, wypatruję jakiś fajnych trampków all stara i nic nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie, dodałam do ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. O ale super biżuteria trampki , koszulka spodenki i w ogóle wszystko w moim stylu!:P
    Jasne że obserwujemy ja już teraz twoja kolej
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pierścionek *.* Co do obserwowania jestem zdecydowanie na tak, ja już ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajniutki blog, zapraszam do mnie :D
    http://roksaankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny pierścionek <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne bransoletki ;)
    http://nika-and-kosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej ;*
    ciekawy blog ;)
    zapraszam do mnie.
    welcome-to-realityy.blogspot.com
    jezeli zaopserwujesz zrobię to samo ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice outfit!
    Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń