Translate

wtorek, 21 stycznia 2014

Ferie !

No i nareszcie długo oczekiwane FERIE zimowe :) Może nie jest tak dużo czasu wolnego, ale zawsze coś to dwa tygodnie :) Planów jako takich nie mamy zawsze działamy spontanicznie a tak chyba wychodzi najlepiej:) W czwartek jedziemy na mecz Skra:Generali Unterhaching to już trzecia runda pucharu CEV :). Z całych sił będziemy dopingowały żółto-czarnych. A ferie przyniosły nam mała zimę. Na drogach i przed domami mamy małe lodowisko z czego co niektórzy się cieszą i wyciągają łyżwy i jeżdzą po ulicach i chodnikach :) Ale nam niestety się to nie podoba ponieważ przez taką pogodę nie możemy się zabardzo ruszyć z domu :( Mamy nadzieję  że te ferie będą o wiele fajniejsze i bardziej rozrywkowe niż poprzednio i że mróz trochę nam odpuści żebyśmy mogły gdzieś wyjść :) 
A wy jak tam macie już ferie czy jeszcze troszkę musicie czekać ? :)
Pozdrawiamy, trzymajcie się ciepło do następnego :) 



Ola

11 komentarzy:

  1. ferie fajna sprawa!;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ferie dopiero od 27 stycznia :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dziekuje :* ja juz mam ferie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To udanych ferii ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ferie i też mam mróz i zdecydowanie mi się to nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  6. zostal mi juz tylko tydzien ferii :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam!
    Ten blog został nominowany do udziału w Liebster Award. Zapraszam do udzielenia odpowiedzi na pytania zadane przez mnie, a następnie do zadania własnych pytań i nominowania kolejnych osób. Serdecznie pozdrawiam!

    Pytania dostępne pod poniższym linkiem:
    http://pozytywkaa.blogspot.com/2014/01/liebster-awards-3.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam ferie od następnego tygodnia. <3

    OdpowiedzUsuń