Translate

wtorek, 26 lutego 2013

Cześć!


Witam Was :) . Już drugi dzień szkoły za nami... na szczęście nie było aż tak źle ;) Nie załapałyśmy żadnego sprawdzianiku, czy odpowiedzi ustnej :) Dziś, udało nam się wyjść o godzinkę wcześniej, bo odwołali nam w-f :D Za to, aby nie było tak dobrze musiałyśmy zrobić projekty na jutrzejszą geografię.. :( tym razem nie robiłyśmy wszystkie trzy razem, NIESTETY .... jutro czeka nas klasówka z angielskiego na którego oczywiście nic nie umiemy :D My jak to zawsze planujemy sobie jak by tu się nauczyć przed lekcją, no a jutro trafiła nam się godzina wolna więc w domu oczywiście nie marnujemy czasu :D

 kolejna pyszna czekolada, którą Julita zajadała się z Olą w ferie :)

 piękny mecz 3:2 <3 na którym oczywiście też byłyśmy, od razu jak zaczęły nam się ferie :)

 pyszne naleśniki ze szpinakiem i piersią z kurczaka :) robione przez WSZYSTKIE trzy :)

pamiętna noc u Oli, gdy nie było prądu przez pół dnia :)

11 komentarzy:

  1. zjadłabym takiego naleśnika ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Mm... Naleśniki <3
    Świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedziałam, że jest taka milka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z nowosci to jest tez z kawalkami oreo i caramel :)

      Usuń
  4. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Om om om Milka <3
    Zapraszam do obserwacji:
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie widziałam tej czekolady ^^ Dawno też nie byłam na meczu .. trzeba będzie coś zaplanować ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chcę tę czekoladę!


    www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń