Translate

niedziela, 16 czerwca 2013

Bal

Hejka :)Jak widać pogoda jeszcze nam dopisuje :) A my już po balu, impreza bardzo udana chciało by się więcej takich no i oczywiście powtórki :) Polonez też wyszedł bardzo fajnie pomimo stresu jaki nam towarzyszył przed i w trakcie tańca :) A teraz to tylko pozostało nam czekać na koniec roku i wakacje :) Oby były udane :) A już w sobotę kolejna impreza Natalii urodziny, a za 2 tygodnie wybieramy się na lipcówkę :)


 klasowe
 z wychowawcą :)





   Ola

14 komentarzy:

  1. A ja już mam wakacje, bo jestem po maturze :P

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też jest ładna pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka miętowa jest oszałamiająca :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądałyście ; )) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz :)

    Obserwujemy? Ja już :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo jak fajnie BAL :))

    Kiedy to było...

    Zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. tylko pozazdrościć dobrej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. stresowałaś się balem? nie ma czego! one są cudowne :D

    OdpowiedzUsuń