Translate

piątek, 8 listopada 2013

happy birthday! ♥

Wreszcie mamy upragniony długi weekend ♥ czekałyśmy oczywiście na wolne z utęsknieniem. Razem z Olą przeżyłyśmy jakoś sprawdziany i poprawy. Nie było źle! Dzisiaj zaliczyłyśmy na pierwszej godzinie z języka polskiego, a później cztery godzinki na lajcie ♥ Po czym zrobiłyśmy razem z koleżankami z klasy dla NASZEJ OLI NIESPODZIANKE GDYŻ TA STARA DUPA SKOŃCZYŁA WŁAŚNIE 16 LAT! ♥ Zaraz po szkole wymyśliłam z jedną koleżanką że pójdziemy niby do antykwariatu, gdy byłyśmy prawie na miejscu nasza Aga udała że zapomniała kasy i poszłyśmy spowrotem w strone szkoły i po drodze z tekstem że pokaże nam gdzie najczęściej pije młodzież - chodziło o miejsce gdzie miałyśmy niespodzianke. I UDAŁO SIĘ Ola była pozytywnie zaskoczona. :) Całe szczęscie że udało mi się zorganizować dwie nieaspodzianki - jedną wczoraj związaną z innym wydarzeniem a dzisiaj z urodzinami. Aż jestem z siebie dumna :P

WIĘC WSZYSTKIEGO WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO I SPEŁNIENIA NAJSKRYTSZYCH MARZEŃ! :* 

(MAM NADZIEJE ŻE DZIEWCZYNY SIE NIE OBRAŻĄ :P)

Julita

13 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcie :))) również dołączam się do życzeń :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. To dobrze, że niespodzianka się udała.^^
    I wszystkiego najlepszego dla Oli! :dd

    zapraszam do odwiedzenia w wolnej chwili mojego bloga :)
    by-jenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźnione wszystkiego najlepszego dla solenizantki;)



    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. stówka:Dhttp://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/mottled-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączam się do życzeń, choć już troche spóźniona jestem :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie życzę jej najlepszego ;) niespodzianki rządzą <3
    pozdrawiam ;*
    http://striking-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także życzę wszystkiego najlepszego:))

    OdpowiedzUsuń