Translate

sobota, 15 lutego 2014

to już rok!

Czesć dziewczyny i chłopaki! :) Chyba nie muszę przypominać jaki dzień wczoraj mielimy, bo każdy jest w stanie się domyslić. Każdy spędza je inaczej, jedna osoba ze swoim ukochanym/ukochaną, jedni ze swoimi przyjaciółmi, kolejny woli aby ten dzień się skończyć, a następny w ogóle. Ja, będąc singielką nie narzekałam w ten dzień że "o jeju nie mam chłopaka, to moje walentynki są do bani". Uwierzcie mi że nie! Taki dzień można też spędzić z kims innym, ja przesiedziałam cały wieczór z moimi ukochanymi przyjaciółkami i koleżankami. :) Dodam jeszcze że wczoraj, w godzinach popołudniowych stuknął nam rok blogowania. :) Razem z Olą bardzo się cieszymy. Myslę że ten rok będzie jeszcze lepszy i będzie pojawiać się więcej postów tematycznych. Powiedzcie nam czy takie posty chcecie? :)








zapraszam na mojego instagrama: http://instagram.com/juliet_franek

10 komentarzy:

  1. Gratuluję roku blogowania ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat dla bloga :D ja również ten dzień zazwyczaj spędzam ze znajomymi ;) zapraszam: kawaii--sugoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No to spóźnione sto lat ;) fajny blog, bardzo podobają mi się zdjęcia.
    Również dodaje do obserwowanych! :)

    kakaowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję roku blogowania:3

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję roku blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję:)
    Walentynki też spędziłam z przyjaciółkami.

    http://miasto-optymizmu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymam kciuki za kolejny:)

    ps. zapraszam na świeżutki post

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma co dramatyzować że nie ma sie chłopaka/dziewczyny wystarczą przyjaciolki!:)

    OdpowiedzUsuń